۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*ماه شعبان*

 

 

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

 

عطــــــر نفس بقیــــة الله(عج) آمـد

 

                            از جلوه ی عباس و حسین و سجاد(ع)

 

                            یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

 

 

 

سلام  دوستان

 

اول از همه فرا رسیدن ماه شعبان ، ماه شادی اهل بیت(ع) رو به همه ی شما عزیزان

 

 تبریک می گم.

 

شعبان ماه پر برکت خداست .

 

تا حالا مناجات شعبانیه رو خوندید؟

 

واقعا دعای با احساسیه آدم با خوندنش احساس آرامش می کنه و به رحمت خدا امیدوار

 

می شه.

 

این مناجات از حضرت علی(ع) نقل شده.

 

حضرت می فرمایند:

 

 «خدایا اگر مرا به جنایتم مأخوذ داری، من هم تو را به عفوت بگیرم

 

و اگر به گناهم بگیری من هم تو را به آمرزشت بگیرم و اگر به دوزخم ببری به دوزخیان

 

اعلام می کنم تو را دوست دارم خدایا اگر عمل من در جنب اطاعت تو کوچک است

 

ولی آرزویم در کنار امید تو بزرگ است...»

 

انشاءالله بتونیم از برکت این ماه عزیز به خوبی استفاده کنیم و بی بهره نمونیم.

 

خیلی محتاج دعاتون هستم

 

سربلند و پایدار باشید

 

***یا حق***