۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*بی دل*

 

 

ألا بذکر الله تطمئن القلوب

 

 

 

*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*  

 

  

در اوج ناکامی ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران تمام نداشته هاست.  

 

 

خدایا واژه ای که می خواهم برای ابراز ارادتم بهت بگم الآن بیهوده  

 

تو دهن همه می چرخه 

 

هر روز بی نهایت تکرار می شه ولی می خواهم بدونی و می دونم که می دونی 

 

می خواهم بدونی که این واژه در دل من نهفته است یعنی خودت تو دلم قرارش دادی 

 

تو به من یاد دادی که دوستت داشته باشم و من هم بدون هیچ کلکی می گم 

 

دوستت دارم... 

 

 این رو هم می دونم که تو هم دوستم داری همین برام کافیه که محتاج هیچ کس 

 

دیگه ای نباشم چون تو رو دارم.