۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*وداع با رمضان*

 

 

چه زود تموم شد

 

خدایا چی کار کردم تو این ماه

 

تونستم حداقل یه ذره از بدی هامو جبران کنم؟

 

خدایا یه ماه بندگی تموم شد

 

دلم خوش بود به شبای قدر با خودم گفتم حتما تو این شبا یه معرفتی بهم می دی

 

که دیگه حتما بخشیده می شم

 

دلم برای شب زنده داری ها تنگ می شه

 

برای الهی العفو گفتنا

 

چه فرصتایی رو از دست دادم

 

یعنی هستم تا سال دیگه؟

 

خدای خوبم ازت می خوام این معرفت و تو ماه های دیگه ازم نگیری

 

می دونم در رحمتت همیشه روی بنده هات بازه

 

ولی

 

گر گدا کاهل بود ، تقصیر صاحبخانه چیست

 

 

الهی !

 

گهی به خود نگرم گویم از من زارتر کیست؛

 

گهی به تو  نگرم گویم از تو بزرگوار تر کیست.

 

 

((الهی و ربی من لی غیرک))

 

 

 

 

 

 عید سعید فطر بر تمامی روزه داران مبارک

 

 *،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*

 

 عید رمضــــــان آمد و ماه رمضان رفت

 

 

               صد شوق که این آمد و صد حیف که آن رفت