۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*تبریک+نیایش*

 

 

  بادا مبارک زاد روز حسنعلیه السلام  

 

 

بر نور چشمش قاسم بن الحسن علیهما السلام

 

 

*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*

 

سلام خدمت دوستان عزیز 

 

حالتون خوبه؟ بالاخره بعد از کلی دوری اومدم که خاک وبلاگم رو بتکونم 

 

خیلی شرمنده ی ماه رمضان هستم به خدا ٬ بعد از ۱۶ روز که از این ماه مبارک  

 

می گذره زحمت کشیدم اومدم اما با دست خالی... 

 

دوست داشتم قبل از ماه مبارک یه پست بذارم و مثل سال های قبل پیشاپیش تبریک بگم 

 

اما نشد٬ البته از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری می میره! 

 

   

 

*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*،*

 

 

الیس الله بکاف عبده  

 

آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟   

 

می دونی چقدر خدا دوستمون داره؟ بدون هیچ اما و اگری داره می گه بنده من   

 

وقتی هیچ کس نیست که به حرفات گوش بده بیا پیش خودم  

 

وقتی از همه جا و همه کس دلسرد شدی بازم دیر نیست  

 

بیا، دستت رو می گیرم.  

 

چرا ما این رو درک نمی کنیم که خدا از همه چیز و همه کس برای ما بهتره  

 

اصلا اگه خدا ازمون قهر کنه باید چی کار کنیم؟  

 

تا حالا بهش فکر کردی؟  

 

کجا بریم که دستمون رو بگیرن  

 

خدای خوب و مهربونم ! توفیق بندگی خالصانه رو بهمون بده   

 

خدایا ازمون رو بر نگردون و برای چشم به هم زدنی ما رو به خودمون وا نگذار.  

 

 

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفة عین ابدا  

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضل سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://tadaee-to.blogsky.com

من یک عمر به خدا دروغ گفتم وخدا هیچ گاه به خاطر دروغ هایم مرا تنبیه نکرد. می توانست،اما رسوایم نساخت و مرا مورد قضاوت قرار نداد.هر آن چه گفتم باور کرد و هر بهانه ای آوردم پذیرفت. هر چه خواستم عطا کرد و هرگاه خواندمش حاضر شد.
اما من!
هرگز حرف خدا را باور نکردم وعده هایش را شنیدم اما نپذیرفتم. چشم هایم را بستم تا خدا را نبینم و گوش هایم را نیز تا صدای خدا را نشنوم. من از خدا گریختم بی خبر از آن که خدا با من و در من بود...
طاعاتت قبول... التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد