۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*درس دارم+ یه عذر خواهی کوچولو*

 

شمعی در درونت بیافروز که در بدترین شرایطی که برایت پیش می آید

 

شعله اش به لرزه نیفتد.

 

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

مثل اینکه ما نمی خوایم هیچ وقت از درس خلاص بشیم

 

این دفعه نمی خوام تعطیل کنم

 

ولی کم میام خیلی درس دارم یه امتحان حیاتی دارم که اگه قبول نشم زحمت

 

چند سال به هدر می ره

 

یه حدیث از امام صادق(ع) خوندم که خیلی جالب بود

 

فرمودند: نمی خواهم جوانان را جز در این دوحالت ببینم، یا عالم یا در حال تعلیم

 

اگر غیر از این دوحالت باشند کوتاهی کردند وقتی کوتاهی کنند عمرشان را ضایع کردند

 

و هنگامی که عمرشان ضایع شد دچار گناه بزرگی شدند.

 

برای همین خیلی خوبه که تا وقتی توان علم آموختن داریم دریغ نکنیم

 

هر چی باشه از بی کاری و فکرو خیال الکی بهتره

 

یه حدیث دیگه هم دیدم یادم نیست از کدوم امام معصوم بود ولی مضمونش این بود:

 

مومن هیچ وقت به جهنم نمی رود مگر به خاطر اخلاق بد و سوءظن نسبت به مومن دیگر

 

مومن واقعی نیستم ولی می خوام از یه بنده خدایی عذرخواهی کنم

 

به خاطر سوءظنی که بهش داشتم و خاطرشو آزرده کردم

 

نمی دونم این مطلبو می بینی یا نه ولی امیدوارم منو ببخشی

 

مثل همیشه با دعاهات منو یاری کن

 

یا حق

 

پ.ن۱:یکی از دوستان گفتن حدیث دوم از امام صادق(ع) بود.

 

پ.ن۲: این دوران امتحانات دانشگاه هم هست برای همون بنده ی خدا هم حسابی

 

دعا کنید تا با آرامش امتحاناتشو پشت سر بذاره.