۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

۞ نسیم صبــــــا ۞

تو ای نسیم صبا بر به یار ما پیغام*****که چشم ما به رهت شد در انتظار سپید

*ماه رمضان*

 

 

 

شَهرُ رَمَضانَ ألَذِی أُنزِلَ فِیهِ القُرآنُ

 

 

هُدیً لِّلنّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الهُدیَ وَ الفُرقانَ

 

 

 

 

***************************

 

 

سلام دوستان عزیزم حالتون خوبه

 

 

فرا رسیدن ماه رمضان ماه نزول قرآن رو بهتون تبریک می گم

 

 

نماز و روزه هاتون قبول باشه

 

 

من واقعا شرمندم که انقدر دیر آپ کردم

 

 

آخه یه مشکلی پیش اومد

 

 

کامپیوترم پکید یعنی خودم پکوندمش

 

 

نمی دونم چه جوری(می دونما ولی به روی خودم نمیارم)

 

 

خوب دیگه باید ببخشید هنوزم درست نشده

 

 

از همتون به خاطر نظرهای پر مهری که دادین ممنونم

 

 

تو این روزایی که در رحمت خدا به روی همه ی بنده هاش بازه

 

 

من ناچیز و هم دعا کنید که خیلی محتاج دعاتون هستم

 

 

 

امیدوارم بتونیم از لحظه لحظه ی این ماه عزیز استفاده کنیم

 

 

در پناه حق

 

 

شاد و پیروز باشید...